fredag 1 maj 2009

Vad är din bästa tränings pryl?


Just nu kan jag inte vara utan mina löparvantar som är vindtäta. Även öronproppar är ett värdefullt föremål för mig,som sällan använder musik i öronen. Vinden här nere på kusten kan vara ljum och härlig,men lika kall och isande! Dock tvingar jag mig själv att inte använda proppar när jag cyklar,för säkerhetens skull! Min träningsvärk drar och sliter i mina lårmuskler och det känns som de krampar i mellan åt. Jag hoppas de blir lite mer snälla nu när de fått en dos av cirkulation på min lätta cykeltur. Jo,Kalmar har fått en ny backe,eller det har varit dåligt av dem förut, det har tillkommit en ny bro i staden,den är den största backen i stan (förutom backen på skälby)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)