söndag 1 juli 2012

Vilken grej!


OjOjOjOj, vilken maskin! Prövad stakmaskinen i uppvärmningsrummet på sjukhuset idag, jag var trött efter 5 minuter, men bet ihop och körde i 10 minuter. Tror ni jag orkar 30 min innan den 3e augusti? När jag stod där och svettades tänkte jag på Vasaloppet tänk att göra detta timme efter timme :D

Jag tränade även ben och axlar medan jag lyssnade på EM i friidrott och herrarnas längdhopp, EM brons till svensken, det vet ju jag hur det känns att vina :D

Jag har varit duktig att stretcha ffa framsida lår, då jag inte gjort det många ggr de senaste 7 veckorna. Jag kan ärligt säga att jag blivit oerhört kort i musklerna och högerbenet har varit värst, det är det knä som besvärat mig. De senaste veckorna har det känts som att knäskålen inte har "spårat" ordentligt, så jag tänkte att det kanske beror på att musklerna varit korta och dragit knäskålen hit och dit.
Idag kom jag i mål, jag kunde stretcha högerbenet fullt ut och kunde även sitta på huk, vilket jag inte kunnat sedan jag var i Östersund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)