lördag 21 juli 2012

Nipyran

Nipyranveckan började igår med cykellopp i Sollefteåtrippeln, idag var det simmning och i morgon är det löpning. Jag var och tiittade på starten i Ångermannasimmet 2,5km, den längsta simdistansen i Sollefteåsrippeln. Där jag stod kunde man inte se simmarna så lännge då de simmade runt en Ö, så jag gick hemmåt.

Annars har jag mest slöat idag, men tog mig i kragen ikväll och körde ett ben och bröstpass.
Får se om jag går in till byn och kollar på broloppet i morgon.

Kollade tidigare på sommarkrysset och deet var en metrolog där som sa att juli har varit varmare än det brukar vara, jag har hört flera säga det när det har pratats väder på TVn, men det känns helt galet!


1 kommentar:

  1. Juli varmare än vanligt??? Kan inte vara möjligt, det är ju askallt. I alla fall i gbg. Solen strålade från en klarblå himmel idag (läs lördag) och det var trots detta endast 17 grader. Brännmaneterna frodas i havet p g a att det är så kallt vatten. Suck!
    Ha det bäst!!
    Stor kram!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)