fredag 6 juli 2012

Glad :)

Veckan har sprungit iväg även om vi inte har varit överhopade med patienter. Idag fick jag förfrågan om jag ville stanna ttill slutet av november eller kanske året ut. Eftersom jag inte har något annat på gång och hade sett mig själv att stanna ett tag, då jag hade sökt andra tjänster här, så blev jag riktigt glad och tackade ja. Jag visste att en kille skulle vara pappaledig i höst, så när jag inte hade en chans på de andra tjänsterna, så hade jag hoppats på denna chans :D När jag sa till arbetstterapeutkollegan att jag hade fått förlängt sa hon att de hade hoppats på att det skulle bli så! Det värmde gott i hjärtat :)

Veckan har förutom jobb, bestått av träning, promenader och plugg, men igår gick korridorskollegan och jag ner på byn för lite underhållning. Varje år har de lokal underhållning "Trollskoj" varje torsdag i juli. Trollskoj har anor från 60-talet :-)
Det var en blandning av gamla och unga som underhöll. Tyvärr sjöng "programledaren" ganska mycket och det hade varit lite mer njutningsfullt om hon hade sjungit snäppet bättre. 

Helgen blir nog lugn, hade velat åka till sundsvall och kollat på en gamal styrkelyftklubb kompisa som ska tävla i Body Building, men tyvärr har jag inte råd med det. Lycka tilll Carina!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)