onsdag 11 juli 2012

Veckan går fort fort

Igår regnade det och de hade "grillnatta" på stan med tre grillstationer där man kunde köpa mat och njuta av lite underhållning. Jag undrar om det var några tappra själar som var ute i regnet.
Idag har det varit uppehåll, mest hela dagen och vi hoppas verkligen att det blir fint väder då det är "Trollskoj" igen :)
Tränade ett pass efter jobbet, lats och lite kondition. Kör inga långa pass, utan det blir mellan 30-60 min, det är lagom. Annars gick kollegan och jag på upptäcktsfärd och utforskade ett löpspår. Jag hoppas kunna köpa nya skor och börja jogga lite smått igen och hoppas knät gillar läget :D

3 kommentarer:

  1. Låter som du har det bra där borta. Men 60 min, räknas inte det som ett långt pass, vad är ett långt pass egentligen? Här är det Cornettostrutar som gäller, ajaj, men ojoj ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser nog en timme som ganska normalt :)
      Någon speciell Cornetto som är godare än den andra?

      Radera
    2. Nja...det är nog mest att de är så billiga på Maxi :) Alla är lika goda!

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)