torsdag 29 september 2011

Utsikt från i söndags





Veckan har som vanligt gått med rasande fart och i morgon vankas ännu en projektdag. Vi hoppas alla studenter som ingår i studien är friska och sugna på att spela spelen. Vi är glada att vi får möjlighet att göra detta, men uj så svårt det är att analysera filmerna. Förhoppningsvis blir det lättare och lättare för varje gång.

Idag var vi på möte om ett läger vi ska på om några veckor. Det passar så bra då det egentligen ingår 5 veckors praktik (vilket vi gör i forskarmiljö) men så får vi även en vecka praktik på lägret med barn med funktionshinder.

Jag hade verkligen ingen lust att springa idag ochh sa till Anna att jag gärna sprang med henne, för att pallla springa mer än 1km. Även om jag hade sällskap så pallade jag inte att springa hela vägen, utan hjärnan skrek sluta! Visst jag är nog lätt övertränad, men jag avverkade nästan 6 km, 5,89, under 40 minuter. Jag kollade på klockan vid 5km och den låg på 34min som förra gången jag sprang, så det var ju inte helt dåligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)