onsdag 21 september 2011

En bra dag

Idag började dagen med fyra jordskalv under 12min. Jag trodde det var killen i grannrummet som grejade i rummet, även om sängen rörde sig mer än vanligt, när någon går på det knarriga golvet, men senare såg jag på nätet att det hade varit skalv.

Annars har dagen varit mycket produktiv och vi har börjat skriva vår c-uppsats, det känns spännande! På fredag börjar vi med själva studien och ska obervera barnen när det spelar memoryspel på tre olika sätt. Sen börjar det svåra arbetet att analysera filmerna för att utröna vilket spel som engagerar barnen mest.

Idag var det min tionde dag på min "joggstrike" bara 20 dagar kvar! Jag har joggat minst 1km per dag och det har blivit två mil sammanlagt. Det är ingen jättesiffra, men ändå helt ok, med tanken att jag inte har joggat ordentligt på 1,5 månad. :D

1 kommentar:

  1. Härligt jobbat, med joggandet!!
    Fräcka bilder från Botaniska, vad roliga ni är :)

    Kramar från Götet!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)