söndag 25 september 2011

Söndag

Efter en mycket trevlig kväll igår med fiskdamm och födelsetårta, började den avslutade dagen i födelsedagsveckan med att jag följde med till riccarton bush för lite marknad, men det var bara några stånd och inte mycket att se. Vi åkte i stället till Summer för att äta glass, men den speciella glassbaren var stängd.

Det pratades om lunch och middag och ena minuten trodde jag något var bestämt och förstod nästa minut att det inte skulle bli något på just det stället. Tillslut åkte vi till Pomeroy`s och åt "söndags stek" Anna beställde mjölk att dricka och fick det med is i, kändes lite speciellt och servitrisen sa att hon inte visste hur Anna brukar dricka det. Nu är Irländarna i Hagley park och tittar på en rugby match medan jag ligger på sooffan i värmen :D

Förut var jag ute och joggade, jag hade bara tänkt köra 1km eftersom jag joggade 10km igår, men så slängde jagg ut frågan bland rugbyfansen och de sa att jag skulle köra 4km, så jag gjorde det och konstigt nog sprang jag på nytt PB igen :D så nu hägrar 5km under 30min!


2 kommentarer:

  1. 10 km och nyt PB på 4:an. Härligt jobbat tjejen!!
    Låter som om du haft en fantastisk födelsedagsvecka!

    Här e det mindre skoj. Hostar så att lungorna håller på att trilla ut. Puh! Gick på instruktörsutb igår fast jag var sjuk... idag gick det bara inte :(

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Bra Soffan!!!!!
    Vad roligt att det går bra med löpträningen!
    Kram/Leena

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)