torsdag 8 september 2011

:/

Dagen började med att läsa om den tragiska flygolyckan i Ryssland (på FB), som berövade en av Sveriges bästa hockeymålvakter hans liv R.i.P Stefan.


Bilden är ifrån en Vietnamesisk restaurang, som vi besökte igår, med några andra studenter. De har Bring your Own wine på många restauranger här, så en del blev riktigt fulla. Jag åt biff med charmpioner och peppar, det var riktigt gott :D







Innan middagen var vi och tränade, jag körde marklyft, raka marklyft och finnen, idag skriker mina baksidor ujujujuj!

Dagen idag har bestått av lite plugg, sverige presentation för NZ studenterna och tillslut följde vi med amerikanen och Marcus (vår ena handledare) till skolan, där vi ska göra studien. Mötet på skolan var mycket intressant och matnyttigt, vi visste verkligen inte vilket fantastiskt jobb de gör med barnen, men idag fick vi verkligen bra med information.
Jag har funderat från och till om barnen där är rätt för studien, eftersom de använder så mycket tekniska hjälpmedel redan. Idag insåg jag att de använde mer tekniska prylar än vad jag trodde och funderingen över om de är för "smarta" snurrar redan i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)