onsdag 14 september 2011

4km jogg

Jag är på dag 3 av min joggingastrike, ska jogga minst 1km om dagen under 30dagar. I måndags blev det 1km, igår 2km (intervaller) och idag blev det visst 4km. Jag har inte sprungit på säkert 1,5 månad, så jag tycker jag ändå är i hyffsad form för jag sprang rundan idag på ca 32min. Var inne på Jonas Buuds hemsida idag och såg hans tider på 100km VM och min tid på 5km är vad han snittade en mil på :-D

Idag har vi haft möte om roboten och alla involverade är förväntansfulla på hur resultatet blir.  Det känns så overkligt emellanåt att vi gör studien för det är många som satsat mycket pengar på att marknadsföra roboten för lansering i staterna. Även om staterna har universitetstuderande som deltar i projektet och inga anställda, så har IRL och SS, satsat tid och pengar. Även om de säger att vi inte ska känna någon press under vår studie, så hänger det mycket på den om de kommer göra en längre studie fram över och vi är bara två svenska studenter med ingen vana av forskning :-D


2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara en skön miljö att springa i! :) Hoppas att det inte blir några bakslag, med knän eller så..
    Vad skumt med roboten! De måste verkligen tro på den benhårt, när de använder er till att lämna rapporter om hur den hjälper till? Du får berätta(?) mer om vad den egentligen gör!

    SvaraRadera
  2. Erik: Du är som vanligt så underbart positiv ;)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)