tisdag 29 december 2009

Zumba style

Idag var jag och tränade med väninnorna från annandagens trevliga sammankomst. Vi var vilsna zumbaoskulder alla tre, men jag tycker vi var duktiga, med tanken på den svåra lationrytmen. Zumba ser så lätt och roligt ut på TV, men jag vet inte om jag drog på smilebanden direkt. Instruktören var en van dansare som instruerar i salsa och boliviansk folkdans, frågan är om han är för seriös, om träningen skulle bli roligare om han slappnade av lite.
Min dröm om att vara en storslagen dansare lever fortfarande, men det är kanske på tiden att jag inser att dans är inget för mig, men vad är det man brukar säga "träning ger färdighet".
Det kanske är bäst att börja med något enklare, som bugg kanske :o)

2 kommentarer:

  1. Håller med!!
    Men bugg?

    SvaraRadera
  2. Bella:Bugg är väl trevligt? Då kan jag ju svänga mina lurviga på dansbanor i sommar :o)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)