torsdag 1 oktober 2009

Veckorna springer iväg!!

Just nu består dagarna mest av sova, vakna, äta, plugga, sätta ihop gympa pass, skratta, plugga, titta på TV och för mig promenera.
Jag kan ärligt säga att jag känner mig lite annorlunda när jag inte har någon cykel. Den stora frågan är om jag skulle våga cykla här i stan, för om man cyklar som en idiot och nästan resten av befolkningen också gör det, så är det nog säkrast att promenera :o)

Jag måste nog göra Bellis besviken och säga att satsningen med PT inte kommer att ske den närmaste tiden.
Jag ska istället köpa nya glasögon och måste ta hand om min ömmande hälsena genom att köpa inlägg till skorna.
Men jag ser det så här, med dessa nya prylar kommer jag stärka både min hälsa och mina studier, jag kommer orka plugga mera effektivt och få mer tid över till smärtfri träning och promenader. Det känns toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)