tisdag 20 oktober 2009

Hala tider!!

Igår morse och idag var det rejält halt, igår tog jag bussen, men idag traskade jag halvtimmen upp till universitetet. Att jag valde att gå denna hala tisdag beror inte på att jag skaffat mig icebug skor, utan att de hade sandat gångbanan hela vägen upp. Tack parkförvaltningen för det :o)

Jag kommer införskaffa ett par rejält bra skor lite senare, jag har hört talat om att det kan bli isgata här på senhösten, vintern och våren *S* jag som äls.....hatar halka!!

Annars så gör jag inte så mycket ännu, förutom pluggar, vi har tenta den 3 november, ska bli skoj. Jag lärde mig i torsdags att en viktig del i att lyckas med tentan är att läsa instruktionerna ordentligt, vilket jag inte gjorde på duggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)