måndag 5 oktober 2009

Idag skiner solen igen!


Efter en regnig dag igår är det skönt att se solen skina igen. Jag har inget emot mörker,bara det är uppehåll, förutom på vintern får det gärna snöa. Jag känner mig iofs lite stressad just nu,eftersom jag inte har mina vinterkläder med mig. Det jag helst hade haft med mig är mina kängor,för mina skor är inte helt vattentäta och således inte alltid varma. På schemat idag är det neuroanatomi och i eftermiddag gympa. Jag försöker få brinnande intresse för neuroanatomin,men det är komplicerat och svårt. Skönt att bryta av lite med motion. I helgen har jag inte promenerat lika mycket som vanligt och min häl ömmar inte alls,jag har även varit duktig och gjort tåhävningar och har märkt att jag är ruggigt svag i min högra vad. Beror väl på min lilla rörelseinskränkingning,som jag har i en tåled, den gör att jag inte utnyttjar musklerna ordentligt när jag går. Försöker gå med ett rullande steg,men det är svårt,när man inte är van.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)