tisdag 28 april 2009

55 min morgonpromenad

10 grader varmt var det i morse. Här längs kusten kan 10 grader vara riktigt kallt, så det blev att jag klädde på mig alldeles för mycket :o) Det var ljummet skönt och vindstilla, det var ren meditation att vandra längs gator, skogsdungar och längs vattnet.
Morgonpromenader är något speciellt :o)

Att jag inte har tränat något annat denna vecka beror på att i morgon ska vi utföra styrketester på en kurs jag går, så jag vill vara så fräsch som möjligt. Sen är det dags att börja träna ordentlgit om jag ska komma i någorlunda form till sommaren.
Som det känns nu vet jag inte om det blir något Mini Trilathon, allt beror på hur mycket jobb jag har i sommar, var jag kommer in på högskola/universitet och om jag ska gå någon sommarkurs.
Men jag ska i alla fall träna styrketräning, löpning och cykel blir huvudträningen i olika former.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)