torsdag 30 april 2009

Att sätta upp mål.....


göra upp en plan och följa den! Det handlade föreläsningen om av Hälsolandslaget idag. Mattias Sunneborn började tala om sin karriär och målen han hade. Tragedin när en förälder var självmord och hur en erfarenheten fick honom att satsa vidare och stärkas! Sedan tog Ronny över och pratade om Hälsolandslagets satsning E-life,en internet baserad hälsoinformations sida,baserad på filmer `a 3-15min där man kan få information om allt från träning till rehabförslag. Ingen tråkig sida med massör av text,utan visuell information,som underlättar för alla. Dessutom får man vid tecknaden av årsabonnemang träningspryl värd 1000kr om det inte var nog är tjänsten avdragsgill under friskvård :) Kanon bra! Nu ska jag hem och skriva ner mina mål,göra upp en plan och följa den :) För jag har bestämt mig att trotsa mina genetiska förutsättningar och bevisa en gång för alla att jag KAN och ska leva som jag lär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)