måndag 9 augusti 2010

Nu är vi uppe på 2200m


Och är på plats i simonehytte där vi ska sova i natt. Jag vaknade några mitter innan klockan i morse och efter en skön dusch åt vi vår första österrikiska frukost, helt ok, men med tanke på dagens bravader av jag mackor och känner lite i mage. Vi tog bussen till Hallstatt, där vi började vandringen. Vägen upp var tidvis riktigt jobbig, men hinder är väl till för att övervinna och jag kom upp även om det gick ganska långsamt. Värst var biten mellan två långa stopp, helt slut blev jag, men tji den som ger sig. :-D Utsikten är underbar och jag tycker inte det känns någon skillnad i luft, än så länge. Känslorna under dagen har varierat enormt, men jag har inte gett upp och är glad över min prestation. När jag tittar tillbaka på min träning, så hade jag gjort mig en större tjänst om jag verkligen hade hållit uppe träningsglöden ner än vad jag gjort. Men som jag brukar säga, de beslut jag tog då var rätt :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)