fredag 13 augusti 2010

Favorit i repris!


När jag skulle gå till bussen i morse gjorde jag två "anjasälen" hopp. Jag hade inte knytit mina kängor och hakarna hakade i varandra och jag föll handlöst, jag reste mig tog några steg och så föll jag igen. Hur dum får man vara? Första gången trodde jag att jag trampat på skosnöre och kollade om något hängde utanför, men nej, därför gick jag vidare. Andra gången märkte jag vad orsaken var, så jag drog ner byxorna över kängskaften och ramlade inget mera. Efteråt slog det mig vilken enorm tur jag hade haft, tänk om jag hade ramlat nerför stentrappan som jag först gick i!

2 kommentarer:

  1. Men oj!!! Skadade du dig? Eller är det en gammal bild?
    Kram christin

    SvaraRadera
  2. Christin: japp bilden är gammal, men jag dök två ggr på väg till bussen vid hemfärds :p

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)