onsdag 11 augusti 2010

De som känner mig.....


Vet att jag inte gillar att åka karusell och man kan jämföra rafting med flumride, där du själv styr och får paddla som fan. Och oerfarna som vi var paddlade vi i ren kaos :-D Jag är glad att jag testade på och det var underbart när vi gled fram över floden. Men i vattenfallen satt hjärtat i halsgropen och adrenalinet pumpade rejält. Jag är inte så van vid hur min kropp reagerar vid adrenalinpåslag och jag kan inte påstå att jag gick igång på det. Under vägen fick vi hoppa från trampoliner&broar, åka ner för ett litet vattenfall på rygg och jag gjorde inget av de aktiviteterna. Det jag gjorde var att glida försiktigt nerför floden från ena bron till en samlingsplats och det räckte för mig. För precis i början fick vi testa att åka i det strömmande vattnet på rygg och det tog mig med förskräckelse. Det handlar kanske om att jag inte vågar att släppa kontrollen tillräckligt.

1 kommentar:

  1. Kul att läsa om dina bravader! Du kan mer än du tror! Låter som en helkul resa tycker jag!

    kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)