tisdag 9 februari 2010

Spinning


Idag körde jag ett underbart spinningpass,svittigt och varierande. Hur kul kan spinning bli? Lika kul som tråkigt! För mig är musiken viktigt,tyvärr,hade varit bättre om jag njöt av all musik. När det gäller instruktör har det varit ett känsligt ämne,men sen jag började använda öronproppar så bryr jag mig inte. :-D Hur Jobbigt kan spinning bli? Lika Jobbigt som det kan bli lätt! Eftersom spinning är ett individuell gruppträningspass, så är det bara en själv som väljer intensiteten. Jag kan pressa mig betydlig mer i grupp.därför borde jag skaffa mig en löparkompis,om jag ska lyckas med det. Men jag måste tro på mig själv mera och visa för mig själv att jag kan! Jag ska bli en riktig köpare!

3 kommentarer:

  1. Skönt att se att man inte är själv som uppskattar öronproppar på spinning. Tycker dels att musiken bruka vara för stark och ibland inta bra heller. Upplever själv att mina öron är känsligare när jag anstränger mig mycket. Händer även att jag ibland använder öronproppar när jag är ute och cyklar landsväg speciellt om det är blåsigt.

    SvaraRadera
  2. Anna:Jag är lite feg vid landsvägs cykling, då får propparna stanna hemma. Däremot använder jag dem gärna vid blåsiga promenader :o)
    Kul att du tittade förbi!

    SvaraRadera
  3. Har precis varit ute på en promenad nu mer öronpropparna i öronen. Dock så hör jag mina andetag mycket tydligare med öronproppar. Är det något så du också har stött på eller har något bra tips för att slippa? Det kanske beror på vilka proppar man har. Använder apotekets vanliga gula skupproppar nu.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)