måndag 16 januari 2012

Ny vecka, nya tag

Om jag jämnför denna vecka med förra veckan, i plugg,så är denna vecka den slöaste slöaste. Lite justering av c-uppsatsen och läsa på till nästa kurs. Mycket egentid,tid att ladda om, tid för funderingar och reflextion.

Saknar mitt liv i NZ och som Anna sa igår: Det hann kännas som ett hem. Och det är sant, det var inte sedan åren i Orsa som mitt hem har känts som ett hem. Och det som gjorde att det kändes så var samhörigheten och vännerna. De vänner man har i hjärtat är otroligt viktigt, men att ha ett vänner omkrng sig är oxå viktigt. Även om jag behöver tid för mig själv, så känner jag att värme och gemenskap förgyller mitt liv mer än jag trott. Därför ska jag ta till vara på alla fina stunder de närmsta halvåret innan jag ger mig av igen, eller hur det nu blir. Elin jag är verkligen glad att du tog ditt förnuft ttill fånga och förgyller mitt liv här uppe :D men värme finns även från annat håll med ;-)

2 kommentarer:

  1. Du är så rätt vännen! Det är otroligt viktigt med egentid, för att samla ihop sig och sina tankar. Samtidigt som det behövs gemenskap av vänner och familj, det ger så mycket bra energi! Stor kram till dig, och ge Elin en kram från mig också =)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen för fina värmande ord. Men det är ju du som förgyller min tillvaro! :) kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)