tisdag 3 januari 2012

Den som väntar på något gott!

Sitter på flygplatsen i Kina några svenska killar sitter och kollar på "Kalles jul" vilket jag missade i julas. Och internet på hostlet var för slött så det gick inte att streema!
Vi lämnar Kina runt kl 14 och kommer tiill sthlm kl 1630, samma dag......tyvärr 9h senare. Vi fick en försmak av kyla när vi klav av planet i morse, brrr, vill ha sommar istället! (inte ofta jag vill det).

Igår när jag vaknade upp till en ny dag i chch så väcktes jag av ett efterskalv på hela 5.5, sängen skakade rejält och jag trodde först att det var tjejen under som vände sig i sängen, men nej allt var tyst. Sen vaknade hela rummet, så jag passade på att smita ut och ta en jogg runt södra hagley. Sedan läste jag ett FB inlägg av en som bor öst på stan om "att varför behöver man snooze på klockan när moder jord hjälper en med ett skak var femte minut" de var inte så stora och jag kände inget då jag var ute och sprangc skönt det!

Ses snart alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)