onsdag 25 januari 2012

Inte vilken korstroganoff som helst :D

Jag känner mig inte så värst trött efter akupunkturlektionerna, som kan bli en effekt, men jag känner mig lite flummig (mer än vanligt). Idag stack vi varandra i bakhuvudet, ner mot nacken och det var lite läskigt, det finns mycket känsliga saker där, men de är de bästa punkterna för huvudvärk!

Jo min korvstroganoff blev suveränt god :-) tyvärr var den hemliga ingrediensen mindre nyttig, sweetchilisås :D men bara lite!

Vill tacka Elin som räddat mig i min bistra ekonomiska situation, tack så hjärtligt, hoppas uppsatsen snart är rättad och att CSN skyndar sig i min nöd!

4 kommentarer:

  1. Ser mums ut om det inte hade varit för korven ;) En annan gång räddar du mig. Stick to it! :)

    SvaraRadera
  2. Haha. Nja. Men tack raringar! ♥

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)