måndag 2 februari 2009

Min viktminskning

Min viktminskning går riktigt kasst, men jag ger inte upp på något sätt, jag behöver bara ändrar strategi! Även om vågen står still har jag minskat flera cm när jag mäter mig. Det är väl bättre det än att stirra sig blind på vågen!
GI är min melodi, att balansera blodsockret mår jag bra av (vem gör inte det), men jag måste hitta på en ny strategi för att nå mitt viktmål. (för jag måste verkligen minska i kroppsvikt för att bli en bättre löpare, men framför allt för att uppnå optimal hälsa).
Ni ska bli de första som får reda på hur jag går till väga, när jag märker resultat och lyckas :o)

Av någon anledning kan jag fortfarande träna på mitt gamla gym. Idag stod det styrketräning på schemat och jag fick till ett riktigt tilfredställande pass :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)