fredag 31 juli 2009

Heja heja,du ser fräsch ut


Jag själv har haft "tillfälligt avbrott" när det gäller både bloggen och träning. Jag har haft lite semester,träffat några av mina vackra vänner, haft besök av min "familj" och flyttat lite saker. Idag började Kalmar triathlon helgen med barn,sprint,mini tri, jag var nere vid kattrumpan och tittade lite. Efter ett tag flyttade jag mig bortåt löparsträckan,det var helt tomt med folk,så där stod jag ensam (iofs ganska nära en funktionär) och hejade och klappade fram triathleterna på den sista delsträckan. Jag vet själv att jag uppskattade att bli påhejad förra året,men den stora frågan är vad vill man höra när man kommer springandes längs banan,trött och svettig? Jag fick många leenden och även svar när jag tex sa :- Du ser fräsch ut eller det ser ut att gå lätt,men frågan är,vad är det bästa peppande orden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)