måndag 12 december 2011

Queenstown

Här har jag bara tagit det lugnt och njutit av de vackra. Omgivningarna och det fina vädret. Vi har lite kvar att plugga och har passat på här, för I morgon bär det av uppåt till Fox glaciären, eller den ska gås på på onsdag! Jag valde bara en halvdags tur, för jjag tror det räcker bra för mig även om vi får låna bra utrustning. Som ni ser är jag sönderbiteen av sandflugor och det kliar något för jäkligt. Sedan hhar jag nog ätit den största glassen och hamburgaren någonsin!


3 kommentarer:

  1. Hej! verkar som att ni upplever en massa underbart, som fantastisk utsikt och underbar glass i queenstown. ;) det verkar ocksa som att ni bor pa samma stalle som jag bodde pa, alskade utsikten! Hoppas ni far det fortsatt bra! Kram Julia

    SvaraRadera
  2. Vad fint!! Som vanligt :) Urfräck natur!

    Stackars dig, kan du ha skor på dig?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk natur!!
    Tänk vilka fantastiska minnen du samlar på dig
    och bär med dig resten av ditt liv. Dessa erfarenheter kommer att öppna nya spännande vägar i framtiden.
    Synd att du har blivit sönderbiten just när ni ska promenera mycket.
    Sköt om dig min vän!!
    Hälsningar Leena T

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)