lördag 27 november 2010

Träningsglädjes tretimmars

Som jag har skrivit de senaste dagarna har jag varit med i Face book gruppen "träningsglädjes tretimmars" som är ett träningsevent: träna var du är, vad du vill under tre timmar idag lördag.
Man skulle försöka utmana sig själv, men jag väntar med själva utmaningen till nästa helgens inspirationsdagar på gymmet, här i Umeå.
Ändå så var jag med, jag tränade spinning, body balance och sedan tog jag en promenad. Spinningen var jobbig som vanlig och i body balance var skönare än förra veckan, det märktes att jag var mjukare idag och att jag följde med bättre i rörelserna.
Nästa vecka ska passet hållas i beach vollyehallen, men det känns inte så lockande att vara där i sanden. Framförallt inte när de liggande övningarna ska utföras, så mycket gillar jag inte sand!
Att promenera i snö är inte alltid en barnlek :D då vaderna får arbeta rejält, men visst är det härligt med snön!

Jag ska istället vara med på några roliga(förhoppningsvis) spinningpass istället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)